söndag 24 oktober 2010

Mikropenis, pt 2

Plastik Fantastik säger:
en vännina knullade med en kille en gång på fyllan och hon kände inte ens kuken. Damn!
Undrar om han led av det
det var inte bara fylla nämligen
Inanna säger:
haha
alltså, jag har aldrig varit med om det på det sättet....
visst har jag varit med killar som inte varit så stora, men inte så små
Plastik Fantastik säger:
nej jag tror få har det
Inanna säger:
men det går ju att knipa rätt bra
Plastik Fantastik säger:
ah
Inanna säger:
fördelen med en stor är ju att man bara kan slappna av och njuta av turen
med en mindre kan man inte bara vara passagerare, då är man typ bilskollärare
Plastik Fantastik säger:
haha well put
Inanna säger:
haha, jag vet... jag blev skitnöjd när formuleringen dök upp i hjärnan

2 kommentarer:

  1. Alltså, vänta nu... var är kuken i det där klippet?! ><

    Jag har varit med om att inte känna en kuk. Det berodde främst på att den var väldigt smal. Fy fan. Den första kuken jag hade sex med hade jag nog inte känt av idag, för visst, jag är tight och det har alla jag legat med sagt, men som oskuld var jag ännu tightare och han var ganska liten så hade det varit idag hade det nog varit som med smalkuken. Dvs. att jag inte känt den. Han knullade säkert bara oskulder för det. Haha.

    SvaraRadera
  2. Candy: Haha... jag undrar hur kukarna skulle sett ut om de hade haft den goda smaken att raka sig...

    Stackars dig... och honom... :)

    SvaraRadera