onsdag 20 januari 2010

Saker jag stör mig på, del 91274

Alltså, jag kan acceptera att offentliga toaletter är rätt grisiga, att de inte städas så ofta som de borde. Inga problem. Det är discusting, men jag kan acceptera det. Folk har liksom redan betalat när det är dags att gå på toa. Lågprioriterat.

Men seriöst - varför finns det inte hängare på ALLA toaletter? Är det meningen att jag ska sitta och kissa med jackan på mig och väskan i knät eller? Hur jävla svårt är det att sätta fast två jävla krokar på dörren eller väggen?

2 kommentarer:

  1. Jag stör mig också på det och tänkte på det så sent som i tisdags, när jag var inne i stan och det inte fanns krok på toaletten jag skulle besöka. Man har ju ingen lust att lägga jackan och väskan på golvet, men det är knepigt att ha allt i knät. Vi får skriva till statsministern. ;)

    SvaraRadera
  2. candy: Euuuh... om jag tänker på Reinfeldt så kommer det inte ut en enda droppe...

    SvaraRadera