lördag 5 december 2009

En Massa Ord

Har kräkts varje dag sedan i måndags. Magen har varit stenhård. Hade inte bajsat på fyra dagar. Har bott på toan de senaste timmarna efter att ha proppat i mig mer laxermedel än en slovakisk 18-åring inför en dejt med Rocco Siffredi. Är galet bakfull efter att jag druckit ikapp en väns till synes ointagliga försprång igår kväll. Mensen är försenad, men gravtestet är iaf negativt. Har en bula på pannan och jag önskar att den berodde på att min älskling knullat mig så hårt att mitt huvud slagit i väggen gång på gång. Har gråtit varje dag sedan i måndags. Hatar mamma. Har ångest inför julen. Har tjatat på syster om att åka utomlands över julhelgen. Hon vill inte. Jag vill vara med henne men vill inte vara med hennes mamma. Funderar på att åka till faster i New York. Vill inte vara själv. Ångest. Mina pruttar luktar gravöppning. Jag önskar att min bror var här så jag kunde prutta honom i ansiktet. Han skulle bli imponerad. Jag hatar att vara kär. Hatar kärleken för att den blottlägger mig. Hatar den för att den gör mig sårbar. Hatar. Är naken för att det är lättare att onanera då. Lättare att hata min kropp då. Lättare att akutbajsa. Skulle behöva knullas, men ingen får se mig nu. Behöver äta något, men är rädd för att det bara går rakt igenom. Har inget hemma. Eller jo, det har jag men då måste jag laga. Har restauranger inom 50 meter från porten, men då måste jag duscha, klä på mig, sminka mig, bli civiliserad och just nu är jag ett djur. Ett illaluktande och skyggt djur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar