söndag 20 december 2009

How to finger fuck boys

Jag önskar att jag hade kunnat skriva den här texten utan att besvara frågan "varför". Men erfarenheten har visat sig att alldeles för många ställer sig frågande till detta. Så jag börjar från början.

Redan min första pojkvän var ytterst intresserad av att knulla mig i stjärten. Där och då (13 år gammal) sa jag nej. Då började han att tigga och tjata och argumentera för att han åtminstone skulle få fingerknulla mig i stjärten. Jag sa nej även till detta.

Livet gick vidare, killar kom och killar gick. Att de ville knulla mig i stjärten kunde jag förstå, jag var trots allt uppvuxen med internet och filmkanaler så jag visste vilken fundamental del av sex som analsex trots allt innebar. Men fingerknullandet övergick mitt förstånd. I början trodde jag att det helt enkelt handlade om att de ville mjuka upp mig, skala av mitt försvar och att kukknullandet i stjärten var själva målet.
Jag: "Varför vill du fingerknulla mig i stjärten?"
Killarna: "För att det är skönt."
Jag: "Hur kan det vara skönt, har du en erogen zon i fingrarna?"
Killarna: "Jag kan inte förklara det, det bara är skönt."

Min första tanke var som sagt att det var ren bullshit. Om A2M var en grand slam inside-the-park home run så var fingerrövknullande first base för de här killarna. Men så plötsligt började jag tänka i andra banor. Jag började lyssna på vad killarna faktiskt sa. "Jag kan inte förklara det, det bara är skönt." Tänk om det verkligen var så? Tänk om anledningen till att killarna inte kunde förklara varför inte handlade om att de ljög utan om deras oförmåga att uttrycka känslor? Tänk om det faktiskt var skönt för dem?

Livet gick vidare, killar kom och killar gick. Som alla mina läsare way back in 07 vet så testade jag analsex. Tungor, fingrar, kukar, leksaker. För det mesta kändes det skönt för mig och killarna verkade njuta. En dag frågade jag en kille om jag kunde få testa på honom. Han vägrade. Han var minsann inte nån jävla bög. Jag frågade fler killar. De vägrade de med. Det här väckte en stark nyfikenhet hos mig. Förbjuden frukt, ni vet. Efter ett tag blev det som en besatthet. När jag till sist fick testa på en kille så kändes det bara SÅ häftigt.

Jag ska försöka sammanfatta varför det är en skön känsla att fingerknulla en kille:
* Det är intimt. Det enda som är intimare än kroppar intill varandra är kroppar i varandra. Och för oss tjejer finns det inte så väldigt många andra möjligheter att vara i killen.
* Smaken är ju som baken - vissa tänder på ögon, andra på läppar, några på rutmagar, vissa på överarmar. Själv tänder jag bland mycket annat på rumpor. Fasta, klämvänliga rumpor. Och eftersom stjärthålet är stjärtens epicentrum blir prostatan stjärtens hypocentrum. Klart man vill åt det.
* I många sexsituationer är inte båda aktiva samtidigt. Det finns en fucker (den som knullar) och en fuckee (den som blir knullad). Och om man ska vara krass så finns det inte så väldigt många andra möjligheter för oss tjejer att vara fuckern. De finns där, men det kan vara skönt med en till möjlighet för ökad variation.
* Sex är ju en maktgrej, det får man inte glömma bort. Och när man har några fingrar (eller kanske rentav hela näven) upp i killens röv så är han inte så kaxig längre. Machtübernahme!!!
* Personligen har missionären fått en renässans i mitt sexliv sedan jag insåg att jag kunde rövknulla killen med mina fingrar samtidigt som han kukknullar min fitta.
* Killarna har en massa lustcentrum där och om man gör det rätt ger man faktiskt en massa njutning och det ÄR häftigt att ge njutning.
* Det kan också vara rätt häftigt (och nu vet jag att jag låter elak) att göra det fel så att det inte ger en massa njutning. Ibland är det kul att plåga.

Jag vill noga betona att det här inte handlar om någon ultrafeministisk hämnd mot killar som tjatar om analsex eller något annat töntigt. Jag gillar analsex, både att få och att ge. Det borde inte vara konstigare än att gilla att få och ge oralsex.

Nåväl, jag har förklarat varför. Då kommer det stora problemet - väldigt många killar vill inte bli knullade i stjärten. En gång när jag låg med en kille och allt var helt fantastiskt och jag precis var på väg att komma så körde jag in ett finger i hans stjärt och han blev helt panikslagen och hysterisk. Allt sket sig och jag fick varken orgasm då eller senare. Nedanstående videosekvens illustrerar många mäns syn på att bli analknullade.



Det här är naturligtvis helt patetiskt av killarna men speglar samtidigt många killars osäkerhet kring sin sexualitet. De tror att de är så världsvana och experimentlystna, men så fort man tar ett litet steg vid sidan från redtubenormen så blir många helt darriga. Det betyder att man vid en enkel "får-jag-fingerknulla-dig-i-röven"-fråga i regel möts av oförstående och äckel. Nu talar jag utifrån min egen erfarenhet och även om jag med uttalanden som "killar kom och killar gick" försöker ge sken av att jag knullat halva Sverige så har jag ju naturligtvis inte gjort det. Andra kanske har andra erfarenheter. Kul för er i såna fall. Berätta var ni hittat såna killar.

Det finns de som ser ett nej som en inledning till vidare förhandlingar. Jag är inte sån. Ett nej är ett nej. Varför göra något mot någons vilja? Just därför gäller det att inte ställa frågan. Det är trots allt enklare att be om ursäkt än att be om lov.

Det gäller alltså att överrumpla killen. Eftersom det är svårt att överrumpla någon med en leksak (oj, var kom den ifrån?!?!) så är det alltså fingrarna som gäller. Här kommer min guide till hur du fingerknullar en analovillig kille.

1) Först gäller det att bygga upp en stämning. Om du bara kör upp fingrarna i hans röv kommer han förmodligen bli arg. Dels för att han är ovan, dels för att naglar i ändtarmen kan göra jävligt ont. Mitt förslag är ett gemensamt bad. Bäst är naturligtvis en jacuzzi eller något annat större kar, men även ett vanligt badkar borde funka om han och/eller du inte är alltför feta. Men å andra sidan, då har ni nog andra bekymmer än brist på analfinger. Så - ett bad. Se till att använda mycket olja i vattnet. Det är en del av hemligheten.

2) Ok, nu sitter/ligger ni där i badet, nakna intill varandra. Naturligtvis börjar ni röra vid varandra. Här gäller det att ta kommandot. Många killar är vana vid att ta kommandot så det gäller att verkligen visa det. "Jag vill att du bara slappnar av. Jag vill ge dig njutning." Börja runka honom. Om vattennivån inte är för hög kan du suga honom.

3) Se till att göra det långsamt men rejält. Det får inte bli någon hetsjakt på spermasprut inom två minuter. Sånt får ni göra nån annan gång. Nej, nu gäller det att bygga. Du ska ha kommandot, men det måste göras underdånigt för att vagga in honom i en falsk trygghet. Se till att han blir stenhård och använd sedan ena handen till att runka honom och den andra till att smeka honom på pungen, klämma på hans rumpa och lår. Det här är ren distraktion. Den stora poängen är att du ser till att du vet exakt var hans stjärthål är. Missar du det med några millimeter så blir det inte så kul.

4) När du märker att han börjar närma sig sprut så gäller det att förändra ditt kommando. Runka honom snabbare och kraftigare. Börja stöna (om du kan. Vissa kan inte det, då ska du inte göra det). Böj dig över honom som för att ta satsen i munnen (valfritt om du gör det, jag rekommenderar att du inte gör det första gången du testar det här eftersom killen kan rycka till vid steg 5).

5) När han precis ska komma sätter du in stöten. Två fingrar - pekfingret och långfingret - ska in hela vägen in, så långt du kan. Oroa dig inte för att det blir svårt, se bara till att ta i lite grann. Oljan i vattnet gör jobbet åt dig, hans rövhål är ordentligt förberett tack vare det och rumpklämmandet innan (som gjort att oljan kunnat tränga in). Här är det viktigt med timing. Kör du in fingrarna mer än 2 sekunder innan han kommer så är det för tidigt och risken är att allt blir pannkaka. Kör du efter att han börjat komma blir det helt fel då med. Du har alltså en minimal tidsrymd att spela på. Det gäller alltså att tajma tillfället då han har passerat the point of no return. Use the force.

6) Se till att stöna till högt. Nej förresten. Vråla, när du för in fingrarna. Skräm honom lite. Tänk Gandalf när Frodo erbjuder honom ringen. Risken är att han försöker akta sig och därför gäller det att kännas lite hotfull, samtidigt som du med kraftiga tag mjölkar ut hans sperma. Fingrarna i hans stjärt kan du dra ut någon centimeter och sen fullt in igen några gånger tills han kommit färdigt. Då drar du sakta ut dem.

7) Titta på honom i ögonen. Le. Visa med ögonen hur mycket du gillade det. Fråga INTE om det var skönt. Utgå ifrån det. Säg snarare något om hur skönt det var att knulla hans röv.

Poängen med den här metoden är naturligtvis att han inte får ett val utan att du väljer åt honom. Många (jag säger inte alla) killar vet trots allt inte sitt eget bästa, i synnerhet inte när det gäller sex. Många killar är dessutom väldigt prestationsfixerade och därmed helt ovana vid att vara passiva vilket gör dem till tacksamma offer för metoden.

Jag har testat den på fem killar och resultatet har varit mycket bra. Tre av dem har velat göra det igen, en fjärde lyckades jag övertala om att få göra det igen och endast en reagerade negativt. Vi snackar alltså om en 80-procentig success rate. Bland killar jag frågat först har min success rate varit en bra bit under 20 procent. Tänk på det…

Nu ska jag tillbringa ungefär ett dygn på väg till New York och fira jul och nyår där. Vem vet, förhoppningsvis kan jag testa den här på en sjätte kille och se om den funkar även i Nordamerika.

15 kommentarer:

  1. Jag tror nog att detta var det roligaste jag läst på länge. Så jävla bra skrivet. Jag dör.
    Kram Hannah
    p.s jag har lagt in detta inlägg på min blogg och länkat till dig. Hoppas det är ok.
    www.distantdreamer1.blogg.se

    SvaraRadera
  2. I min erfarenhet är amerikanska killar totalt livrädda för allt som kan tyckas vara bögigt så en liten varning är kanske på plats. Har nog något att göra med amerikanska killar rör vid varandra så mycket och måste kompensera.

    BTW, ha en riktigt bra jul!

    SvaraRadera
  3. Herregud, folk (läs: män) är för inskränkta...! Ett av mina bästa ligg var med en tjej som helt sonika ställde upp mig på alla fyra i sängen, "mjölkade" kuken min med massor av olja och knullade mig i baken under tiden - jag vill minnas att jag joddlade över taknockarna så att grannarna fnissade när de såg mig i veckor efteråt...

    Cx

    SvaraRadera
  4. Väldigt roande inlägg. Och väldigt intressant blogg. Jag har hittat ännu en läsvärd blogg.

    SvaraRadera
  5. Mycket rolig läsning! Tack! Har hittat en ny favoritblogg!

    Apropå ditt inlägg har jag frågat ett par gånger men alltid fått nej. Du har rätt i att man måste vara försiktig, ett par killar har blivit så nojiga över eventuella attacker att jag knappt ens fått klämma på skinkorna.
    Jag ska prova dina sju steg när tillfälle ges.

    Har också alltid undrat över den klassiska kommentaren "jag är ju inte bög!". Nej, och? Det är inte jag heller.

    SvaraRadera
  6. Shit vad jag garvar åt dina formuleringar, speciellt den om Frodo och Gandalf! Du är så jäääävla rolig och jag är sjukt glad att jag hittat tillbaka till din blogg.

    Sen gillar jag dina tips, okej, de kanske inte fungerar för alla, men de är värda att testa om man är inne på sånt här. Och jag tycker det är synd att fler killar inte är öppna för att testa detta, att "bögspärren" finns där. JAG VET VÄL ATT DU INTE ÄR BÖG, DU ÄR JU MED MIG? liksom...

    SvaraRadera
  7. hmm , jag en kille som har sukta efter en tjej som vill göra detta men de gillar inte det .

    trevligt att du lyckades

    SvaraRadera
  8. anonym/hannah: Kul att du gillade det. :)

    s: Det blev min erfarenhet också. Berättar (nog) mer om det i ett eget inlägg.

    Cx: Jag måste testa det...

    olof: Kul att du gillar min blogg.

    anna: Jag tror att rätt replik på "jag är ju inte bög" är "jo, nu är du det" och så fistar man honom tills han sjunger falsett...

    candy: Ja, verkligen. Alltså, man får väl ta mina tips med en nypa glidmedel, men de har funkat för mig iaf.

    anonym: Vi får väl hoppas att vi råkar ut för varandra, du och jag?

    SvaraRadera
  9. hurskojsomhelst(snabel-a)hotmail.com5 januari 2010 kl. 01:17

    Oj. Är du singel? ;)

    SvaraRadera
  10. Älskar det. Bättre orgasm än avrunkning och finger i rumpan finns inte. Jag minns dem alla med total kåthet.

    SvaraRadera
  11. Jag gjorde så en gång, fast med analsex. hon blev helt till sig när jag tryckte in min pulserande kuk i hennes tajta lila röv. Men nog fick hon kämpa medan paniken spreds i hennes små ögon, den lilla flickan. Ett nej är aldrig ett Nej. Bra skrivet!

    SvaraRadera
  12. Hej du och tack för en bra och kul artikel :)

    Jag vill bara upplysa om att killar är oftast ovetande om vilken erogen zon rumphålet är, många små känsliga nerver finns där... Dessutom ligger killarnas "G-punkt" ett par centimeter upp i rumpan...

    Jag och min hustru njuter båda när hon smeker mitt hål med glidmedel/olja och för fingerspetsen in-och-ut samtidigt som hon suger eller runkar mig. Precis innan jag kommer så kör hon in hela fingret i mig. DET är skönt! :)
    Nästa steg är väl att hon ska fingerknulla mig helt och hållet under avsugning/runk och kanske föra in ett finger till innan jag kommer. Det hade jag velat prova, men hon känner inte det så... Än :)

    Killar, det ÄR skönt! Jag lovar :)

    SvaraRadera
  13. undebart skrivet. nu vill jag bli fingerknullad! Vad bra musiksmak du har. :)

    SvaraRadera