torsdag 19 november 2009

Unfucked For Life

Varifrån kommer idén om att man inte ska ha sex på första dejten utan istället vänta och bygga upp spänning? Den personen måste varit en jävla idiot och framför allt måste alla idioter som tagit till sig den idén varit ännu jävligare idioter.

Inse att sex har ett egenvärde. Inse att bra sex inte behöver uppbyggande spänning för att bli bra. Det enda en uppbyggande spänning kan göra är att få en att tro att dålig sex är ok sex.

En restauranganalogi: Du sitter på en restaurang, men varje gång servitrisen kommer förbi för att räcka över menyn viftar du bort henne. Du vill inte förstöra spänningen. Efter tre timmars isvatten lämnar du lite dricks och går därifrån. Det hela upprepas nästa kväll. Tredje kvällen tittar du på menyn, men lämnar sedan tillbaka den utan att beställa. Du vill fantisera lite om hur rätterna kan smaka. Fjärde kvällen beställer du, men det dröjer till den femte kvällen innan du får maten. Naturligtvis smakar det fantastiskt. Frågan är - smakar det gott för att det är gott eller för att du är helt galet hungrig eftersom du inte ätit något på fyra dagar?

Själv vill jag beställa det jag är sugen på, få det så snabbt som möjligt så jag kan njuta av det. Dagligen.

(Ja, han åkte hem till sig och jag åkte hem till mig efter dejten... suck)

5 kommentarer:

  1. I frustrationens tecken skrev du sen ett korkat inlägg.

    SvaraRadera
  2. Hmm, det slog mig efter att ha läst igenom din blog under en knapp timme, hur kommer det sig att den enda gången jag hamnar i den ickepolitiska delen av bloggosfären är ensamma lördagnätter?

    Nåväl, tack för god läsning Innana

    /D

    SvaraRadera
  3. Patrick Bateman finns inte på riktigt, säger kanske någon.. Nej, det gör han förmodligen inte, eller förhoppningsvis inte, men om du hade haft en yxa tillsammans med några Phil Collins-skivor undanstoppade i ett vindsutrymme någonstans så gissar jag att steget till att börja kalla sig Patricia inte varit särskilt långt.

    SvaraRadera
  4. skriv. mer. nu. !!!!!!!!!!!!!!! =)

    SvaraRadera
  5. Lisa: Motivera varför det var korkat.

    Anonym/D: Välkommen åter, även på andra tidpunkter än lördagkvällar.

    Anonym: Patrick Bateman finns på riktigt. Förstör inte min världsbild, då förstör jag dig.

    Anonym: Ok.

    SvaraRadera