söndag 18 oktober 2009

Inanna's MY NEW BFBF (s01e04)

Vi hördes inatt. Han var full, jag var full. Vi möttes nere vid porten eftersom koden inte funkar mitt i natten. Sexet som skedde strax därefter går kanske inte in i historieböckerna, men däremot kändes det skönt att vakna upp intill honom. Tävlingen "vem kan ligga kvar i sängen längst" är helt klart en kul bakislek - tyvärr förlorade jag eftersom min blåsa var sämre än hans så jag var tvungen att suga av honom. Om det någonsin funnits en tävling som jag stått ut med att förlora så var det nog den.

Att suga av någon när man är bakfull är egentligen rätt sjukt. Man vill så gärna, men kan så lite. Jag brukar vara rätt stolt över min sugförmåga, men när jag är illamående så finns det helt klart begränsningar. Å andra sidan är det kul att tvingas experimentera lite. Kan man inte gå ner till roten av problemet får man ju ta genvägar. Han verkade trivas i alla fall.

På lördagkvällen diskuterade jag och en kompis kuksugning. Hon sa att hon var väldigt bra på det och att alla killar hon sugit av sagt att hon var den bästa de haft. Jag måste säga att jag tror aldrig jag hört en tjej säga att hon inte är väldigt bra på att suga kuk. Då undrar jag - är det så? Eller är det något som alla killar säger till varenda tjej som tar hans kul i munnen utan att tugga sönder den?

(Förmodligen är det väl ungefär som med alla killar som tror att de är så fantastiskt duktiga på att slicka men som knappt hittar klittan trots att man ger dem kompass och karta. Eller såna som man önskar att de inte hittat klittan eftersom de uppenbarligen inte vet hur de ska hantera den. Det sjukaste är nog alla killar som läst att ett bra knep är att gå igenom alfabetet med tungan. Den som gav det rådet är det skottpengar på.)

Kanske är jag i själva verket dålig på att suga kuk? Det tror jag iofs inte, jag är ändå en av dem som suttit med heatherideepthroat på datorn och övat med en banan i åratal. Men jag kan inte veta och det känns som att jag inte har några avsikter att ställa upp i en komparativ vetenskaplig studie den närmaste tiden.

Det skedde naturligtvis en hel del vaginal penetration också. Han kan sina grejer helt klart. Fast den största positiva överraskningen var ändå att det var så kul att ligga i sängen utan att ha sex med honom. Vi tillbringade flera timmar från det att vi vaknade till att jag gick upp utan något sex (annat än att massera varandra för att trycka till den andras urinblåsa och sådant). Mestadels bara låg vi och snackade, hånglade, brottades (han misslyckades med att kasta ut mig från sängen) och hade allmänt kul.

Jag hoppas att jag längtar till morgondagens seminarium för att det är kul att sitta och dryga sig med honom och inte för att något annat håller på att hända.

Inanna säger:
jag har börjat kk:a med en kille i min klass... än så länge har han inga sidor jag stör mig på... det är lite otippat


Parisa säger:
nice
inget mer än kk?


Inanna säger:
förmodligen kommer jag tycka att han är tråkig inom några veckor
alltså, jag är för skadad emotionellt just nu för att vilja ha ett förhållande... jag går hos psykolog regelbundet... det vore inte schysst mot killen


Parisa säger:
nej okej


Inanna säger:
men alltså... kompis och kk på samma gång vore idealet just nu


Parisa säger:
känns svårt


Inanna säger:
ja, det känns lite som att leta efter drömkillen utan att man blir kär i honom...


Parisa säger:
exakt


Inanna säger:
å andra sidan är det bättre att leta efter en sån kille för då blir man inte sårad... blir man kär så blir det typ en bonus... letar man efter kärleken så blir man mest besviken och sårad


Parisa säger:
det är en sjuk smärta verkligen


Inanna säger:
ja... och det värsta är känslan av att det är man själv som orsakat det hela...
oavsett om man råkat ut för värsta playern så är det jag som har släppt in honom i hjärtat


Parisa säger:
verkligen
man klandrar sig själv i slutändan


Inanna säger:
jag har inte vågat riskera något sånt på flera år
senast jag var ihop med en kille var sommaren 07

2 kommentarer:

  1. ”jag är ändå en av dem som suttit med heatherideepthroat på datorn och övat med en banan i åratal.”

    Haha världsbäst. Vad hände med Heather frästen?

    SvaraRadera
  2. Ingen aning. Jag vet bara att hon alltid fanns där när man sökte på deep throat. Hon kanske fick smak för annat?

    SvaraRadera