måndag 5 oktober 2009

Jag har en 28 cm lång kuk, jag lovar!

Läste på Aftonbladet om en kille som på fyllan fått en 14 cm lång kuk tatuerad på benet. Fatta vilket partytrick och vilken raggningsreplik han skulle ha om tatueraren dragit till med det dubbla. Nu kändes det lite... klent.

Personligen har jag rätt svårt för tatueringar. Eller kanske snarare med 98% av alla tatueringar. Hela den här tribal-, minabarnsnamn-, kinesiskavisdomsord-grejen är så trashig att jag mår illa. Men en rejäl fylletatuering, det kan jag ändå respektera. Det säger så väldigt mycket mer om personen än att tatuera in "vänskap" på mandarin.

4 kommentarer:

  1. LOl på dig!
    Er du konsti elle?

    SvaraRadera
  2. haha, är det din åsikt att den blev "klen" för att den var 14cm eller kände killen så ?

    SvaraRadera
  3. Eh, det är väl rätt uppenbart att det är Inannas åsikt att 14 cm kuk är lite klent.

    SvaraRadera