fredag 30 oktober 2009

Överkorsad geting

Väldigt många människor ser föraktfullt på onenightstands. Som att det är smutsigt och opersonligt och vidrigt att ha sex "utan känslor". Excuse me, men när slutade kåthet att vara en känsla? När slutade impulser och spontanitet vara känslor? När slutade nyfikenhet att vara en känsla? Onenightstands kan vara det bästa sexet som finns. Vetskapen om att den andra inte har en massa förutfattade meningar om hur man är och vetskapen om att man inte kommer ses mer kan släppa ut känslor och beteenden som man knappt ens visste fanns där. Sexet kan bli totalt förutsättningslöst och därmed ibland helt fantastiskt.

Men det betyder tyvärr inte att det alltid blir så. Alltså, det sägs ju alltid att sex handlar om samarbete, om empati, om connection, om ömsesidighet osv... Visst finns det poänger i det, men ärligt talat - ibland är det lika mycket bullshit som när vuxna alltid sa "det är inte en persons fel att två bråkar" när man var liten. Killen som fick äran att följa med mig hem inatt var riktigt RIKTIGT dålig. Han var rolig, charmig och rätt snygg. Jag hade inte druckit bort mitt omdöme utan visste vad jag gjorde.

Men jävlar. Alltså, ibland när man pratar om att sex- och samlevnadsundervisningen i skolan är dålig, då kan jag hålla med. Någon borde fan lära alla killar hur man slickar fitta. Jag förväntar mig inte att alla ska vara fantastiska, men det måste ju finnas en miniminivå. Och ärligt talat, jag är rätt trött på att behöva förklara för killar hur de ska göra. Är det så jälva svårt att fatta att poängen inte är att kittlas eller att försöka sprida ut maximal salivmängd över maximal yta? Två ledord: intensitet och fokus.

Tyvärr slutade inte katastrofen där. Jag började suga honom och visst, han blev riktigt hård, men det var som att den inte blev större av det. Lite tjockare kanske, men inte det minsta längre. What's up with that liksom? Den slutgiltiga katastrofen var dock när han fumlar på en kondom, samtidigt som jag smeker hans kulor. Vad gör snubben då? Jo, han kommer. Han kommer i en halvpåsatt kondom.

Där och då ville jag bara sparka ut honom och ringa knullakuten men han erbjöd sig att massera mig i väntan på ny erektion. Tidigare på dagen hade jag varit på massage, men då var det sån där helvetesmassage som gör ont som fan tills det är klart, sen är man i himmelriket. Nu fick jag en underbar massage. Otippat är bara förnamnet. Jag låg där och bara stönade och hoppades att han inte skulle få stånd igen så massagen tog slut. Hur kan en kille som är så bortkommen när det gäller sex vara så duktig på massage? Obegripligt.

Iaf så lyckades jag avstyra hans försök till mer sex och eftersom han inte verkade vara intresserad av att gå så fick jag honom till att skeda mig till sömns. Det var helt ok faktiskt.

På morgonen så hade vi sen faktiskt sex. Inte lika katastrofalt som hans tungäventyr, men verkligen otillräckligt. Tänk dig typ att du varit hungrig en hel dag. På kvällen skriker magen och någon håller fram en tallrik sushi och sen kastar bort den. På morgonen därefter är du så hungrig att du håller på att gå under. Då får du ett litet kex till frukost. Så kändes det.

Följaktligen ringde jag knullakuten så fort jag fått ut honom ur lägenheten. Nu känns allting bra igen. Och få saker kan få mig att känna mig lika nasty som att he legat med två olika killar samma dag. Och klockan är bara halv två på eftermiddagen. Kanske dags för personligt rekord?



Tack Parisa för bilden.

4 kommentarer:

  1. Under-hållande läsning som alltid. ;-) You go, girl!

    SvaraRadera
  2. Själv så tror jag att jag är förhållandevis duktig på att slicka MEN man vet ju aldrig. Därför behövs det lite hederlig folkbildning med typ "k" märkta manualer eller nått. Eller ännu bättre, kan inte du skriva en guide?

    Grymt underhållande post btw.

    SvaraRadera
  3. Jag tror en sån guide bör skrivas av någon lesbisk eller åtminstone bisexuell som har ordentlig erfarenhet av att både slicka och att slickas.

    SvaraRadera