tisdag 13 oktober 2009

080. Benny Benassi - Satisfaction

Min musikaliska ömma punkt är mörka elektroniska låtar som funkar när man är ensam hemma och ligger i sängen och egentligen borde sova. Men det är klart, jag gillar ju riktigt cp-störd fyllebröldunkadunka också. Ni vet när man hoppar, skriker, dansar och till och med ser det bra i "Boten Anna". När kåtheten dessutom slår till - då finns det ingen bättre låt än "Satisfaction". Det finns ingen låt jag hellre dansar till strax innan stängningsdags. Visst kan man hålla på och köra popping och locking och bootyåttor och annat även till den här, men framför allt handlar det om att hoppa och skrika rakt in i högtalaren, skrika till djn att man vill suga av honom för att han är bäst i världen och bara bete sig som om man var tolv år och full för första gången igen.

6 kommentarer:

  1. Mongo mongo mongo mongo. 47/46.

    SvaraRadera
  2. Haha! Måste faktiskt ha tagit ett tag att komma på den...

    SvaraRadera
  3. Ärligt talat så kom den direkt. Däremot känns det lite pärlor för svin att slösa bort den på en kommentar som ingen annan kommer läsa. Den var värd ett bättre öde.

    SvaraRadera
  4. Jag läste och log. Så lite solsken fick den i alla fall. Jag gillar låten också.

    SvaraRadera
  5. Per: Hade du varit här hade jag pussat dig.

    SvaraRadera