onsdag 28 oktober 2009

Ställningen

Om man skulle säga att missionären är ens favoritställning uppfattas man av många som tråkig, förutsägbar och väldigt Svensson. Personligen tycker jag det är väldigt konstigt eftersom åtminstone 80% av alla jag frågat sagt att bakifrån är favoritställningen. Jag har hittills aldrig haft sex med en kille som inte tagit initiativ till doggystyle redan första gången. Missionären däremot har varit mer sparsam. Jag tror aldrig någon kille ens har fört det på tal, typ sagt "kan du inte vända dig så kör vi missionären". Och endast en handfull killar har kommit medan vi kört missionären, medan betydligt fler har stått på knä bakom min rumpa, hållit hårt om min midja och frustande tömt sig.

Min favoritställning just nu är en variant av missionären. Jag ligger på rygg och har benen högt. Gärna en kudde under rumpan. Sen sitter killen nedanför mig och knullar mig. Det blir en suverän vinkel, kuken träffar g-punkten hela tiden och både han och jag kan använda fingrarna. Det går även att svanka och gå upp i brygga om det skulle bli för skönt. Dessutom kan man faktiskt ligga och flörta med varandra under tiden och det är sjukt underskattat. Den här ställningen är faktiskt också den absolut bästa för analsex tycker jag.

Doggystyle däremot känns dels väldigt uttjatat. Been there, done that, bought the t-shirt typ.

Men framför allt känns det som en ställning där man på gott och ont är fruktansvärt utlämnad till killen. Visst, är han duktig och empatisk så kan det vara fantastisk, men är han inte det...

6 kommentarer:

  1. Hmm... Jag får hålla med om ovan sagda, punkt för punkt. Särskilt klurigt blir det om man som jag är väldigt lång, eftersom bakifrån då kräver en vighet som jag kanske besitter, men inte gärna använder i just det sammanhanget.

    Två frågor dock: Vad står det på tröjan? Och hur låter en flörtig dialog i det läget? Lite för sent att använda sedvanliga one-liners, ju.... :-D

    SvaraRadera
  2. Det behöver ju inte vara dialog. Man kan ju ge instruktioner på ett vinnande sätt.

    På t-shirten står det "spermatrasa". Såna behövs allt som oftast.

    SvaraRadera
  3. "Spermatrasa". Vet inte om jag skulle sätta på (Ha. Ha.) en sån, faktiskt. Låter inte så mysigt. Kanske hellre en variant på "Who needs big tits--- when you have an ass like this?".

    Personligen gillar jag att missionera - det blir mer av det än att motionera - också för att jag oftast får höra att jag kommer in för långt bakifrån. Inte ett problem för dig?

    Cx

    SvaraRadera
  4. Cx: "För långt in" beror lite på situationen. När jag väl är ordentligt igång så finns det inget "för långt in". Annars så gäller det ju att killen har koll på sin storlek och har lite empati och lyhördhet. Har han inte det så kan han sätta sig och runka någonstans istället för att störa mig.

    SvaraRadera
  5. det där med doggystyle har jag aldrig riktigt fastnat för, jag gillar den ställning du beskriver, eller tjejen ridandes, så att man kan ha kontakt ansiktsvis, ögonvis, munvis, då det förbinder attraktionen mer.

    SvaraRadera
  6. steve lando: Jävlar vad trött jag är. Jag läste "ansiktsvis" som ansjovis.

    SvaraRadera