torsdag 15 oktober 2009

Inanna's MY NEW BFBF (s01e03)

Jag fick ligga natten till idag. Och i morse. Jag vet inte om liggandet var så fantastiskt, men det var helt klart skönt och det gjorde underverk i alla fall. Och gav mersmak.

Jag kanske är orättvis nu mot vissa läsare, men halvtaskiga hantverkare med slagborr känns alltid bättre än fantastiska konsthantverkare med stjärnmejsel. Han tillhörde helt klart den första kategorin. Med lite träning kan han nog bli precis vad mina kroppsöppningar behöver.

2 kommentarer:

  1. "Jag kanske är orättvis nu mot vissa läsare, men halvtaskiga hantverkare med slagborr känns alltid bättre än fantastiska konsthantverkare med stjärnmejsel. Han tillhörde helt klart den första kategorin. Med lite träning kan han nog bli precis vad mina kroppsöppningar behöver."

    Epic lulz på hela det stycket!

    SvaraRadera
  2. haso: Men vadå? Det är ju så.

    SvaraRadera