söndag 4 oktober 2009

Onani

Både igår och idag har jag tillbringat hela dagarna med att vara bakfull. Det har blivit bubblande, tv-spelande, skräpmatsätande, cocacoladrickande, musiklyssnande och framför allt en väldans massa onani. Jag vet inte hur ni funkar, men när jag är bakfull blir jag så galet sugen på att onanera och det går liksom inte över. Det är som när man kliar sig, det kliar bara mer och mer.

I vanliga fall när jag får lust att onanera så gör jag det i några minuter sen räcker det liksom. Men när jag är bakfull så bara fortsätter jag och fortsätter och fortsätter. Det har till och med hänt att jag skickat iväg en fullt fungerande kuk bara för att få onanera i lugn och ro när jag varit bakfull. Hur sjukt är inte det egentligen? Det är som att det inte handlar om kåthet utan bara om en galen mani.

Sen blev jag irriterad som fan när jag läste (varför gjorde jag det egentligen?) en gammal artikel i Aftonbladet.

Vi tjejer är som strykjärn – vi tar lång tid att hetta upp, men är varma desto längre, säger Mita.

Det finns få saker jag hatar mer än människor som försöker reducera min sexualitet och förklara den enbart utifrån mitt kön. Jag är fan inte nåt jävla strykjärn. Jag är en eldkastare med touchknappar.

Tillbaka till onanin. I viss mån känner jag att onanin förlorat en del av sin charm sen jag började bo själv. Tidigare fanns det hela tiden något förbjudet och spännande över det - tänk om någon kommer in och ser! Nu måste jag typ vänta tills kvällen, tända ordentligt med lampor ställa mig i fönstret för att någon ska kunna se nåt. Och det känns rätt opraktiskt. Så det blir att fortsätta med sängen och badet. Däremot tycker jag duschen är rätt överskattad. Stående onani är inte så kul helt enkelt. Jag vill kunna sjunka ihop när jag kommer och låta benen bli spagetti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar