söndag 11 oktober 2009

Inanna's MY NEW BFBF (s01e01)

BFBF är en förkortning för Best Fuck Buddies Forever. Om jag ska uttrycka det kort så är jag ute efter en person som kan vara både en bästis och en fantastisk kk på samma gång. Jag är dock INTE ute efter en pojkvän.

Jag saknar att ha någon att ligga med precis när som helst. En kuk, en tunga och några fingrar som bara är ett sms bort. Så visst, jag vill ha en kk. En kk kan vara lite hursomhelst. Han behöver inte vara gudomligt snygg men jag måste tända på honom. Och han måste ha en hel del kunskap, initiativförmåga, uthållighet, lekfullhet och nyfikenhet när det gäller sex.

Sen söker jag en bästis också. En killbästis. Han måste vara intelligent, han får inte vara en sån jag skäms över att bli sedd med på stan, han måste ha humor, han måste vara cynisk, han måste ha distans till sig själv så det går att driva med varandra, han måste vara allmänbildad och han måste åtminstone delvis dela musik-, film-, spel- och/eller litteratursmak med mig.

En tänkbar BFBF måste alltså kombinera de här två sidorna. Samtidigt måste han vara en sån som inte blir kär i mig eller som jag blir kär i. Att hitta en sådan kille är min målsättning för hösten.

4 kommentarer:

  1. azzå, den här killen du letar efter verkar ju awesome. hur hade du tänkt att Inte bli kär i honom när ni möts?

    SvaraRadera
  2. Sannolikheten att han ens finns känns tyvärr rätt liten. Så jag antar att han kommer leva upp till 90% av allt jag vill ha och att de sista 10% är såna saker som jag inte kan stå ut med så jag inte blir kär i honom. Nåt sånt...

    SvaraRadera
  3. Det där är ju jag. Jag är allt det där och jag kan dessutom styra över om du ska bli kär i mig eller ej (vilket i det här fallet skulle styras bort). Men tyvärr är jag inte singel, så det blir inget. Också bor jag ju i fel stad. Du får leta efter en annan. Sorry.

    SvaraRadera
  4. Att någon inte är singel är inget problem för mig, tvärtom underlättar det ju för mig eftersom det minskar hela det här "bli kär"-grejen. Förutsättningen är att han kan komma över med kort varsel och killar i förhållanden brukar vara dåliga på det.

    Utanför Sthlm går dock bort. Jag skulle nästan vilja gå så långt att utanför tullarna går bort, men då måste jag stryka några kandidater.

    SvaraRadera